1946-årstallets gamle blader,reklamer, inventar mote og klær tegne serier og noveller, deler innholdet !

Fant noen gamle blader med oppskrifter, tegneserier , klær og mote i 1943-1951 tallet. 

Fant noen gamle blader , forskjellige !

Måtte bare dele de og tok bilder av alt innhold så jeg legger bare bilder av det her i dette innlegget. 

Alt fra reklame , klær, tampax, cornflakes osv mote klær og gammel inventar til gamle noveller !

 

For de som har lyst kan de dra innom label cafe og bla igjennom de selv også, og de har også skam god mat ,tradisjonell middag , scampi, svinespyd, kyllingspyd, ris, chips, peppersaus m kylling osv mye godt ! Seriøst god mat der må prøves !

Kabel cafe ligger på Vedavågen ved bensinstasjon, på Vea vegen som vi sier her jeg bor. 

Anbefaler alle å prøve maten, å besøke label cafe da de har veldig fint sted med fine inventar og sykt god mat , utrolig koselig å sitte der å spise faktisk !

Og falt sånt for de gamle bladene som ligger fremme der for folk å bla i. Lo godt når jeg bladde i de !

Nå er jeg kommet hjem fra skolen, kommet meg inn i ny leilighet og stor trives i denne leiligheten ! 

Skal legge ut nytt innlegg om det , og bilder fra boligen etterhvert. Men er netopp kommet fra skolen, og diverse, så har spist mat å der nede Flux serie og skal rydde å vaske litt . Ikke at det er noe særlig å rydde her da men jeg finner alltid noe !

Men først måtte jeg bare dele de bildene her ! 

Nå når det er gjort må jeg fiksere litt her hjemme, ønsker dere alle en kjempe fin kveld videre. !

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg