NÅTIDEN- livets fargerike gave

 

Nå-tiden, familietre lykkee av livets fargerike gaver. 

 

Du vet det øyeblikket med de følelsene du har akuratt nå? Som du så gjerne skulle ønske at du kunne passere videre til de som betyr mest , slik at de kan føle seg i det minste like bra som du gjør akuratt her og nå? Mal det, catch the moment , og få det ned på papiret slik at andre kan få samme gleden du føler akuratt nå. !

Bilde navn :     Nåtid- Livets fargerike gave

Jeg lå i sengen, så på serie.

Plutselig når jeg legger alt fra meg tenker jeg, stopper helt opp og sier:” fy fader hvor bra og fint jeg har det nå, virkelig ett fargerikt lykkelig liv. Jeg er lykkelig , første gang på 15 år er jeg faktisk fornøyd og lykkelig !

Og familien som får meg til å føle meg så velkommen, ivaretatt og elsket ! Og gir meg veldig fargerike dager i tilegg til alt jeg fyller dagen min med, alt som gjør meg lykkelig tar jeg innover meg, mens alt som ikke er til det beste for noen, legger jeg bort ! 

Suger til meg lykke, og kaster ut det motsatte av lykke.! Som røyk som er skadelig som det er , rus, og negativitet generelt det driter jeg en lang f.en i og er ikke interessert i å ha det rundt meg eller mine kjære. 

Men familien min gir meg lykke, og lyser opp dagen min og fyller den med farger, og jeg ville representere den indre freden jeg har fått av guds kjærlighet i oss ,og for oss og som vi gir ut til andre og sprer det ut over alle veger , familie, lykke, fred, fargerik, og å gripe nåtiden slik som de fargerike bladene er spredt ut over vil jeg ta mine armer og gripe dagen jeg har og fange det øyeblikket og gjøre minne ut av det ! 

Og gi de følelsene jeg har fått i bildet maleriet mitt , til en av dem som betyr mest for meg! 

Å unne andre den beste følelsen du noen gang har hatt! Å være lykkelig, ha indre ro å fred ! Og fargerike dager fylt med kjærlighet og gode tanker, og intensjoner rettet mot alle. Ingen urett, ingen nag, ingen hat, bare mye kjærlighet, og tilgivelse fylt av lykke i livet ! 

 

“Det å  kunne være her i nåtiden , det er den aller største gaven vi har i livet! ” Janne B . H Liknes

 

 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg