Middag utlevering-Skole-mat -Politikk//welcome to my world..

Hei og hå alle sammen.

 

Long time no see , seriøst. Jeg har savnet blogg så ekstremt mye ! Men tiden rekker ikke helt til.

Og jeg skal nemlig fortelle hvorfor , og hva som har skjedd i det siste. Og så kommer  jeg til å skrive blogg , men det blir litt sjeldnere enn før. Og det håper jeg går greit.

Vi startet med varm middag til utdeling til de i rus. 

Dette er noe jeg ønsket å gjøre , siden jeg går på kokk Vg2 , og har mine gamle bekjente som fremdeles er i rus.

Det som er det rare , er at før så hadde hver og en av de meg boende på en sofa. Strakk ut en hånd for å hjelpe meg når jeg hadde ingenting , ingensteds og jeg var på bunnen.

Og jeg ønsker å vise at de ikke er glemt , at jeg bryr meg. Og hjelpe der jeg kan hjelpe best.

Så da lager vi varm middager , og jeg og mamma kjører ut med dette. Det er veldig spesielt å være ute i rusen blandt min tidligere omgangskrets , på en helt annen måte.

Skolen og politikken. LOKALT

Ja , jeg går jo på skolen. Samtidig som jeg er medlem i rødt og kjemper mine hjertesaker, Og for at rødt skal fremme de sakene mine.

 

Rødt har allerede gjort mye bra for meg og mine hjertesaker . Jeg er veldig fornøyd.

Men,

Jeg har fremdeles saker som ligger i vente som jeg skal ta videre ,og saker som jeg holder på å ta opp og ser blir jeg møtt med åpne armer.

 

PRIVAT Har jeg og noen til :

Også har vi prøvd å hjelpe en i rus , som jeg er oppvokst med, og veldig glad i. Og det har vært veldig krevende.

Og ting gikk ikke helt etter planen , så det var utfordrende. Nå etter å ha prøvd så mye så har vi gått sammen med familien for å prøve en annen veg. Det er vanskelig , prøve å hjelpe, når man får motgang fra kommunen og behandlingstiden er så lenge.

Ungdomsbedrift. Økovilt.ub

Skjekk gjerne ut min facebook gruppe på min ungdomsbedrift. Søk økovilt.ub

Vi har nå opprettet en ungdomsbedrift , hvor vi er ute å plukket bær , urter , sopp ol. Og vi lager umami krydder og smakz og krydder til desserter. Pynt ol.alt helt naturlig. Og jeg har laget logo ❤️🙏😆👇👇

På veg til skolen. 

Jeg er nå på veg til skolen med bussen , har syklet til bussen i dag og skal sykle fra bussen til skolen.

Helsen :

Har også hatt en del utfordringer med helsen , og skiftet medisiner. Og fått en kul i rumpe skallen øverst sete. Noe som skaper smerter og dårlig bevegelighet.

Så prøver for øyeblikket å få kommet til lege , men der er så lang ventetid.

Dette har jeg laget på skolen , litt bilder ol. 

 

Dette fra mat utleveringen vi har: 

Tusen hjertelig takk for at du stakk innom bloggen min. ❤️❤️🙏

 

Mvh Luckyluka.

 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg