❤️Video🤍Sponser En Frivillig Hjelpe Organisasjon🤍❤️

I dag har jeg handlet mye mat,og Pepsi max!

Jeg fikk for meg at jeg ville hjelpe til i dag, så da har jeg vært på shopping på kiwi på Åkrehamn ,karmøy her jeg bor ! Å shoppet for harde livet !

mye er grunnleggende mat, og Pepsi max ! Til kos!  alt går  til mat utleveringen som en hjelpende hånd Haugaland har. Der de hjelper de som har behov for det med mat og diverse , nå har de jo også fått lokale !

Se eldre innlegg, eller videoen på youtube jeg la ut her for to dager siden. Tror jeg det var.

Ikke lett å holde styr, men dette var så sinnsykt gøy !

Jeg har filmet hele handle turen, og hva jeg handler undervegs , og alt dette går til andre som ikke har så mye akurat nå.

 

Det kan skyldes mye, men til og med mennesker som har alt ! Hus, bil,jobb osv  kan slite litt økonomisk med å få ting til å gå rundt, og det som er den beste løsningen når det kommer til slik er å faktisk BE OM HJELP , for da blir situasjonen løst. ❤️

Og jeg har vært med å hjulpet her, i denne frivillige hjelpe organisasjonen så jeg vet hvordan ting er og hvor mangen som faktisk har behov for denne hjelpen.

Se videoen min her;

Og det som er så utrolig fint, er jo at denne hjelpen eksisterer for oss alle !

Jeg brukte å være den som hadde behov for hjelp, og hvem vet kansje den dagen kommer tilbake også. Man vet aldri hvordan situasjoner blir.

Og denne utbetalingen hadde jeg litt ekstra så da hadde jeg lyst å gi det ekstra til andre som ikke har noe❤️

Jeg har minimalt ,. Går på nav. Men alikevell så klarer jeg meg med mat og slikt.

Jeg har blitt ekstremt flink å prioritere, ikke for å skryte meg selv helt opp til skyene.

Jeg har jo regninger og diverse jeg også men jeg har så mye at det er bare ting jeg ikke kan fikse akuratt nå i dag.

Jeg holder på med avdrags ordninger og diverse , så har fått betalt det jeg skulle denne gangen.

Og jeg har fremdeles litt igjen, nok til at jeg skal klare meg helt greit.

Det verste som er når man ikke har mat.

Jeg husker fra når jeg var i rusen, og abstinens. Det verste var ikke abstinenser men det at jeg ikke hadde mat gjorde alt verre.

Fysisk og psykisk , og da fikk jeg god hjelp fra en hjelpende hånd Haugaland ❤️🤍

Har du lyst å bidra ? Besøk Facebook gruppen til en hjelpende hånd Haugaland :

QR KODEN, ELLER LINK NEDENFOR HER :

https://www.facebook.com/groups/1582138992007158/?ref=share

Nå har jeg endelig kjøpt meg ny hår farge, så det blir p farge håret mitt nå, det kommer egen YouTube video om dette også så abonner på YouTube kanalen min , så får du med deg alle de nye videoene mine og får følgt med på absolutt alt❤️ Det er helt gratis !

 

https://youtube.com/channel/UCW76VMfQmeO65g1_IaSnTnw

Tusen hjertelig takk for din oppmerksomhet, du må ha en kjempe fin kveld videre, så snakkes vi snart på igjen. Stor klem fra LUCKYLUKA ❤️🤍

Har du egen YouTube kanal ? Send meg linken din så abonnerer jeg gjerne❤️ også bloggen din🤍

Har du lokale frivillige i ditt bosted ? Kommune ? Hva heter de , legg gjerne til link i kommentarfeltet til Facebook grupper og skriv hvilken kommune det hører til i slik at andre kan se at det finnes flere ❤️ i nærheten 🤎

 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg