Legger ut på Nytt Da den viktigste teksten var borte🙀Mitt første svarthvitt maleri//Mitt Følelsesladde bilde ! Betydningen av bildet :

Betydningen Av dette Maleriet // Svart hvitt maleri, mitt aller første faktisk ! 

Nå har jeg skrevet innlegg her flere ganger, fordi det første mitt hadde jo halvparten av teksten forsvunnet når jeg publiserte det. Og det var det viktigste som var forsvunnet også ! Ellers hadde jeg ikke brydd meg men nå sitter jeg jo her da og skriver igjen , nytt innlegg på betydningen av bildet. Og jeg sliter med å finne ordene jeg brukte , det blir liksom ikke bra som det ble sist og sist føltes det rett ut og så har jeg det ikke lenger.

Men jeg prøver på nytt.

Du kjenner den smerten som føles so m knivstikk i magen, grubling,gruing , frustrasjon som også får tankene til å flyte over? Ingen kontroll, selvstyrt alt , og pigggjerde som lager gnagsår i hodet fra den ene siden til den andre, og inn igjenn kroppen og ned mot magen, tar seg en gnagsårtur der, og for så gå opp til hodet igjen, og slik går den? Og du føle du ska ramle rett i bakken, du vil  så  gjerne bare dette ned, men denne indre uroen, makken i kroppen tillate deg ingenting ro, du går att å frem på gulvet, frustrert, sinte, utrolige, traumer som popper opp, hodet som koker fra tå til topp, alle smertene de krible inni alle kanter i kroppen, og det føles som livet du bygde, kjempa så hard for å få leve e helt over, synger på siste verset og du gaspa etter luft, lungene kollapse, og og det trykke på skuldrene, tungt å bære, enda tyngre å forlata, men du klara kje mer, rive i håret, slår deg i hode og du forvente at dette e nå det e slutt. på gleden og alt lykken du følte og har slukt. – Kjenner du deg igjen? Eller er det bare jeg som er sjuk i hodet? Hehe

den følelsen er det jeg prøver å få frem i bildet, jeg har som sagt hatt PTSD annfall, tankekjør, og vert veldig emosjonell og redd de siste dagene,og hadde en akutt time hos psykolog fikk tømt meg litt. og så begynte jeg på maleriet her, og det var akuratt som jeg havnet i en TRanse, i helt annen verden ennn her. IKke tilstde i det hele tatt. Også skulle jeg jo begynne på enda ett ansikt, i dag og jeg visste ikke en gang hvordan jeg hadde fått det til. Og denne teknikken jeg bruker må jeg bli enda bedre på, jeg har aldri brukt denne metoden jeg maler på før, vet ikke hvor den kommer i fra og har aldri hørt om den. Hvordan jeg bruker malerkostene da jeg tenker på selvfølgelig. Og malingen.

Jeg har jo aldri malt svart hvitt bilde før, og noen sier at dette bildet mitt taler mer enn 1000 ord, og det synes jeg er så utrolig fint at folk sier, fordi det er jo det som er meningen med bilde fordi jeg klarer ikke å beskrive denne klaustrofobiske vonde følelsen frem i ord. Og jeg tror jeg har en god plan for dette bildet mitt, jeg visualiserer det hele tiden, prøver nye ting i tankene mine hele tiden, og setter det sammen med andre ting for å se hvordan det går sammen , i tankene da selvfølgelig. Så jeg skal få frem mer dybde i bildet, flere ansikter, og litt mer i bakgrunnen,og få frem flere lysglimt, og litt mer detaljer. Jeg gleder meg over dette bildet.

Er det ikke litt rart hvordan jeg gleder meg over min mørkeste stund, og bruker det til noe fornuftig hehe. Ja det går seg til for alle, og det viser at alt er bare midlertidig. jeg sliter fremdeles veldig fordi for øyeblikket opplever jeg noe som ikke føles så godt ut, men jeg er ikke den eneste, vi er flere om det. Og veldig flinke å støtte hverandre.

 

Ellers har jeg jo tatt hull i nesen på meg selv i dag, også i ørene fordi jeg mottok pakken min i dag med masse piercing utstyr og da måtte jeg jo nesten prøve det ! hehe.

Håper du har hatt en super fin dag i dag, så ønsker jeg deg en kjempe fin natt også!

Legger ved litt bilder her under av maleriet, hvor langt jeg har kommet nå, og piercingene mine, og nye hullene i øret, så bar ebla ned vist du ønsker bilder.

 

Tusen takk for at du leser bloggen min, jeg vet dette ble ett kort innlegg men jeg ble litt sliten av å skrive så mye når jeg måtte gjør alt på nytt igjen ble jeg litt frustrert ja.

Ha en fin fin natt , god klem fra LuckyLuka.

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg