17 mai i haugeby

Haugesund sentrum og 17 mai feiring 

Jaja så va det 17 mai igjen, første feiring med familien på lenge.

Gratulerer med dagen Norge !

Ville egentlig bare ønske alle en super fin 17 mai feiring. Måtte alle være friske og raske, og ha det kjempe gøy.

Jeg er stolt av Norge ,på tross av systemet som har feilet så mangen så er vi ganske heldige som har fred og fri vilje i det minste. 

Mine tanker går til Ukraina , skulle ønske de kunne fått en slik dag som vi er så heldige å har. 

Men man må ha håp, uten håp har vi ingenting.

Sosiopater som Putin burde vært hengt! 

Beklager ikke for å måtte si det en gang.helt ærlig. .

 

Nok en god dag i Haugesund

 

 

Vi var i byen og spiste wiener brød, og hadde oss kaffe, jeg ,mamma og mormor.

Der møtte jeg noen jeg ikke har sett på veldig lenge, selv om jeg skjermer meg selv og mine for enkelte så var det fint å se at det står bra til med folk. 

17 mai på Åkrehamn

 

På en 17 mai, kjenner man på savnet etter sine små når alle går med barna sine og kjøper ting i bodene og fine klær og godteri og 17 mai leker ! 

Datteren min er blitt 8 år, den 8 mai i år. 

Fikk så nydelige bilder av fostermor.

Jeg er så utrolig heldig som har så flotte fosterfamilie til prinsessa mi,  skulle gjerne hatt henne selv. Men ting er som de er, og vi kan bare gjøre det beste vi kan av situasjonen og det som er til det beste for barnet. 

Det er ingen hemmelighet , jeg elsker henne så høyt, det er mitt kjøtt og blod. 

Så alt jeg kan er å gjøre det beste jeg kan,og være der for henne. Det å stille opp, støtte , gi kjærlighet, og omsorg er bare herlig for en mor som ønsker å være mor. 

Jeg har sluttet å ruse meg, skal få lappen, bil ,og hus slik at jeg kan gi mer omsorg å ta mer ansvar.

Akuratt nå jobber jeg mot det å få samvær oftere, jentungen betyr alt for meg. Hadde så lyst å se henne i 17 mai toget for første gang, men det lar seg ikke alltid gjøre i slike situasjoner. 

En mor har lyst å få med seg:

-første tann-første steg-klippe hårlokk og legge i sølv skrinet-lære de alt om livet-forberede dem til livet selv det å stå på egne ben-det å gi omsorg-følge dem på skole opptredener- kjøpe klær som er valgt av barnet selv for eige sin egen stil og identitet. Og mye mer. Samt første gang de går i 17 mai tog,og det å få lov å ha jentungen sin på viktige dager som bursdagen, stelle til bursdagsselskap, julaften osv. 

Men alt til sin tid, synd det er for sent med noe av de tingene men jeg er heldig som får få med meg resten av hennes vekst. 

Men jeg vet jeg vil en dag skal ha flere barn, men jeg ønsker å kunne ha alt klart først som hjem,bil,økonomi osv.utdanning. 

Gratulerer med dagen Norge !

Og god klem og masse hilsener fra meg.

*Ps elsker deg Lise Marie lille prinsessa mi.Og savner deg hver dag. Klem.klem.klem. klem og Mangen hjerter. Ses snart gulle mitt!

 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg