Skien (hvor jentungen min ble født) porsgrunm

Jeg fødte min herligste prinsesse i skien, sykehuset der. 

Jeg var gravid og i rus så jeg ble først tvangsinnlagt. Men der jeg var hadde jeg det absolutt ikke bra, på Rogaland a senter. 

Ble seriøst låst inne i nesten tre måneder på ett rom , skjermet fra alle andre .

Så jeg ba om å bli flyttet, til borgestad klinikken. 

Den ligger på borgestad nesten i Porsgrunn. 

Så i dag har vi kjørt laaang tur for å se og oppleve ting jeg gjorde det når jeg var gravid. 

 

Kjøpte meg nye klær på New yorker , og fant ett lite beist jeg bare elsker !

Legger ut senere alle klærne jeg kjøpte meg . De var rå kule ! De jeg har på det bildet ovenfor her f.eks er ett sett jeg kjøpte og på New yorker. 

Syntes det var på tide å blekke noen penger på klær, det er noe jeg ikke har gjort på år å dag ! Haha. 

Nå kjører vi på veg tilbake til Groven camping for vi skal ha TORR FISK på godt Karmøysk. 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg