Etterlyst av Politiet OPPDATERING/På veg inn i fengsel karmøy-stavanger-kridtiansand-evje fengsel roadtrip,blogger på veg til fengsel. Se video

På veg til Fengsel.

 

Hei alle sammen, dette er litt trist at dette blir det siste blogg innlegget mitt for nå altså.

Men vær tolmodige med meg , jeg har fått en skrive sekreter til bloggen min. Bestevenninne som ønsker p hjelpe skal skrive mene jeg sender brev og ringer og sier hva hun skal skrive.

Første turen alene så langt. Rusfri 1.5 år. 

Jeg stressa en hel del med biletter faktisk fordi det er slik at jeg må liksom ordne transport selv og levere kvitteringer på det sp får jeg pengene igjen av fengselet.

Og jeg er jo ikke så flink med reiseruter ,buss og slik som tog kan jeg jo ingenting med for vi har ikke tog på Karmøy. Selv om vi burde !

Stor sjangse for at jeg ville gått meg vill men ser ut som det har gått greit sp lenge jeg er på rett tog nå da vel og merke.

Neida ,jo jeg er på rett tog. Først tok jeg bussen til Stavanger fra Håvik. Deretter gikk jeg inn for en kopp kaffe og en røyk der på ekspresso house i Stavanger.

Første jeg møter er jo mange i rus , og noen kjenninger. Men det gikk fint. Tror ikke de kjente meg igjen. Men jeg hadde uansett bare en time på meg til å utforske litt og ta en koslig gåtur.

Så jeg låste bagen min inne på ett sånt rom egnet for å låse inne bagasje og msn får da en kode til evnt p løse skaper med eter l ha betalt 80 kronet for å få kofferten min passet på mens jeg gikk rundt å så meg litt om.

Deretter hentet jeg kofferten min og gikk i toget. Den kom vist 5 på 10 ,og da var det mulighet for å gå ombord.

bare møtt koslige mennesker som gjerne hjelper. 

Til nå har jeg jo spurt noen mennesker om hva,hvor og når. Og bare møtt på koslige  hyggelige mennesker som gjerne stiller opp og hjelper. Veldig fint å se. Og jeg har pratet en del med folk og det var veldig koslig og veldig fint å se hvor behjelpelige folk er her i Stavanger.

Så har jeg kommet meg på toget til Kristiansand nå.

Jeg sitter her på toget og skriver. Skal være i Kristiansand klokken 13:30 ish. Og det er KOKvarmt her i toget. Jeg svimer snart av jo. Og telefonen min begynte å tulle veldig. Plutselig ble den over kok varm. Og rett før skjermen smeltet slik at jeg var bare nødt å skrue den av og ta noen kontroller og skjekker her og avinstallere og fjern filer.

Helt sinnsykt hvor snart den var med å øke varmen. Den var gloheit.

Og jeg tenker at tlf min kan bare ikke slutte p virke nå fordi jeg er i land og strand uten p vite hvor hva eller når. Annet enn papirer med billetten. Og må være i kontakt med fengselet undervegs.

Maleriet jeg har maler til Bunny Trash skal bli sendt av min mor med en note til han. Og dere vil da bli oppdatert om denne saken. Synd jeg ikke får vert her å fulgt med  den saken. Hadde vært så kult og fått sett om jeg får flere lesere liksom.

Skal se serie , slappe av. Kjempe trøtt av denne varmen. 

Men de skulle skrue ned varmen for meg ❤️Så utrolig hyggelige.

Har skrevet ned viktige mobil numre. Og da kan jeg dra den opp for å ringe folk jeg bryr meg om  også som bryr seg om meg.

Gode trofaste naboer. 

Jeg er veldig heldig ,vi i mitt nabolag har en stooor Facebook gruppe med alle naboer som medlemmer. For å kunne kommunisere bedre. Så jeg skrev ett innlegg der og spurte om de kunne følge litt med boligen da det har vært noen sketchy å kjent på dør håndtaket mitt til hundene våre klikket og da løp de men snublet i lykten min utenfor.

Filmer til inngangspartiet i fengsel. TikTok kanalen min. 

Følg meg på min TikTok kanal, jeg legge ut videoer hele vegen. Så følg meg , kanskje jeg blir sp heldig at når jeg kommer ut har jeg kjempe mange følgere og lesere.

Luckyluka446

HER ER OG EN VIDEO TIL DERE ALLE. HUSK P FØLG MEG. KLEM 😁🥰

https://vm.tiktok.com/ZMYS4xsBc/

Jeg var redd for følgere mine leserne mine osv

Da uten å blogge hver dag har jeg allerede ramlet av topp listen jeg jobbet så hardt for å komme meg på i 1.5 år. Svette ,blod , tårer. En kamp for å klare å balansere alt det gode i livet  mitt. Og alt annet som maling og sting og musikken får vente til jeg kommer hjem sammen med blogg , TikTok, youtube kanalen min.

Men Vær så snill og klikk på bloggen min hver dag, så blir jeg kjempe jallu ❤️Det vil gjøre det 

Det er vanskelig hele situasjonen. Jeg vil ikke miste alt dette gode. Men selv om folk antar at man sprekker på rusmidler i slike situasjoner , sp er ikke det tilfelle med meg.

sprekker ikke på rusmidler, finner løsninger. 

I stede for , ikke en gang en tanke om rus har jeg og veninne av meg godeste skjønneste herlige jenta. Vi har sittet siden tirsdag sist uke til onsdag i dag for p prøve å søke utsettelse på soning av dommen.

Men den fikk vi ikke , men så klaget jeg da , på vedtaket og søkte fotlenke. Men tenker at jeg måtte bare reise inn for at om de kan se hvor langt jeg har kommet kanskje de kunne hjelpe meg da de da. St det ikke er urimelig å søke fotlenke av halve dommen.

Jeg gir meg aldri ! Men da alt hjelp er prøvd her fra , tenker jeg  å reise inn nå, og vise at jeg er pålitelig og sone denne volds dommen hvertfall og få en delt dom med hjelp av Evje fengsel. Vi skal søke fotlenke soning eller paragraf 12 soning på a senter og få noe annet somm gjør at jeg kan fortsette hverdagslige ting jeg elsker l gjøre.

 

vi får skole , lærere og lage mat. 

Vu får ta skole og klasse fag og lærere og matlaging. Skolen min skulle ordne med oppgaver og sole ting at jeg kommer meg i mål med skolen selv om jeg er i fengsel fordi da går jeg ikke klipp av så mye av skole fagene.

Jeg har tatt med engelsk, råvare og produksjon, og mattematikk.

Tenker at det holder Jo egentlig fordi vi får opplegg der inne o arbeidsoppgaver der også vi må forholde oss til. Hehe. Det er jo en årsak å femten til at jeg ikke kan jobbe liksom. Og papirer sier det. Så tenker de må jo ta hensyn til evnt arbeidsoppgaver jeg ikke kan gjøre men å lage mat skal jeg fikse onsdag og fredag. Og selvfølgelig ta meg av cellen min. Og vask der osv.

Legger ved noen bilder her ,se lenger nede egen tittel : Bilder.  slik at dere får se min tur hit. Toget skal være fremme 13:30 ish. Så jeg ville egentlig bare få ut ett siste innlegg opprinnelig skrevet av meg.

Bunny trash : vist du leser dette så kommer jeg tilbake om maks 36 dager. Men jeg sier bare kjør på , maleriet blir sendt til deg. Og jeg gleder meg til du får se maleriet jeg har laget spesielt til deg. Og samtidig veldig spent på om du liker det. Men veninna mi følger med og gir beskjed til meg.

Maleriet er også glanset med gloss varnish og matt varnish. Det er last finish som beskytter maleriet mot støv og falming og flassing av akryl malingen. Jeg har ikke scannet dette maleriet så dette er ett unik, orginalt maleri og kun 1 antall , dernest limited Edition bare for deg. Jeg digger bloggen din ! Alt du skriver er så rått. Og du er så flink å skrive at det er like spennende hver gang å se hva du har skrevet om. Det skal bli veldig tøft og ikke fø lest noen blogger. Men veninna mi kunne sikkert lest noen innlegg til meg. Eller kopiere innlegg og skrive de ut og sende de i posten til meg. Det hadde vært kult.

Jeg for spør. Hehe.

Uuuu. Jep, nå får jeg tenke på p avbryte innlegget her. Men denne bloggen blir fremdeles brukt av meg selv om jeg er i fengsel. Fordi det er mine ord som blir skrevet i fremtiden også. Bare 36 dager kanskje 16 om jeg er heldig. Etterpå kommer jeg til å skrive alt selv. Igjen. Det skal bli godt å få få dette gjort også da  og bare bli ferdig med det som er av soning og dommer slik at jeg kan ta lappen.

Må er jeg kommet til Moi, og da er det jo veldig langt igjen til Kristiansand hehe. Egentlig. Men legge eit bilder her : og så snakkes vi senere alle søte Guds barn, mine søsken og brødre. I will miss u all alot ! Stor klem !

SÅ FRA MÅ . Vil dere se skriverier skrevet av min assisterende blogger mellom denne tiden jeg er i fengsel. Jeg skal gå å kjøpe meg en brev kurv slik med konvolutter og skrive ark til å skrive brev med. I Kristiansand. Hade godt da så lenge ! 🌹🥰stor klem 

Hjertelig hilsen LuckyLuka. ❤️ Ønsker deg alt ting godt og masse lykke videre. Sender positive tanker din veg. Og bør så snill og hjelp mg på veg opp ) klikk inn på bloggen min. 

 

MITT DIKT TIL DEG

UNTIL WE MEET AGAIN , GODE MENNESKE! DU ER UNIK, FANTASTISK OG Snill S..Aldri glem det , og heller ei gå deg vill. Bruk lyset som kastes over deg og gir deg en sti av solskinn. Ledet over vegen er du, for han ,vår Gud er med Du ! 

BILDER HER : 🌹🎇

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg