Helt fantastisk fintđŸ€

  Vi begynte skoledagen helt vanlig i dag.

Lite visste jeg noe om en pilgrims tur  vi skulle pÄ kl halv 11 i dag morges.

Da var kjÞrte vi skolebussene og biler til to kirker pÄ Avaldsnes og Torvastad.

FÞrst til Torvastad kirke, og vi fikk litt informasjon og sÄ fikk vi mat pÄ smurt med skinke og ost og salat og paprika og agurk samtidig som vi fikk eplejuice eller Appelsin juice . Fritt valg.

NĂ„r vi fortsatte til Avaldsnes kirken, hadde vi en liten andakt.

Det var hyggelig ,og mye fin sang.

Vi fikk ett ark med planen pÄ, og hver sitt gripe kors. Som er veldig behagelig Ä holde i  hÄnden som vi skal bruke  nÄr vi feks fÄr angstanfall og diverse tanker og depresjon som en trÞst i hans navn.

Jeg tok noen bilder , og nÄr vi skulle gÄ fikk vi sjokolade. Kvikklunsj faktisk av skolen.

Vi skulle jo egentlig gÄ en pilgrims tur, men vÊret lot seg ikke tillate det i dag men det var hyggelig for det.

NĂ„r jeg kom meg hjem, jeg ble kjĂžrt av reserve rektoren helt hjem faktisk.

SÄ sovnet jeg, begynte med en sÄ enorm hodepine og fryse og svette om hverandre.

Men ut over kvelden kom det seg litt sp da har jeg bakt kanelsnurrer som jeg har lyst Ä ta med pÄ skolen i morgen til klassen min og noen lÊrere.

Egentlig skulle jeg jo lage YouTube video, begynnte godt ogsÄ alt ble sÄ bra.

SÄ nÄr jeg satte deigen pÄ heving, forsto jeg at her var det noe som ikke stemte med ledningene pÄ mikrofonen.

JEG HAR FILMET UTEN LYD , sÞren sÄ upset jeg ble. Alt det for sÄ Ä finne ut at jeg mangler lyd. !

Jeg kunne jo liksom redigert lyd inn i videoen men jeg var sÄ smart Ä filmet  med Chromebooken min som ikke tÄler programmene som er gratis det Ä klippe gÄr veldig dÄrlig. Ene gangen nÄr jeg klipte bort meg selv nÄr jeg putta snus i kjeften, ble det til at nÄr jeg hadde lagt den ut pÄ YouTube ser jeg at det blir veldig lagt merke til at jeg stapper snus i kjeften i og med at det gÄr pÄ repeat ! I stedet for Ä bli klippet bort. !

Har du noen ide til lette programmer pÄ Chromebook ? Gi meg ett vink.

Fordi jeg mÄtte ha telefonen min til Ä fÞlge oppskriften med, ogsa ble det veldig vanskelig Ä filme med den i tilegg.

SĂ„ det ble jo bare til Ă„ slette videoen fra datamaskinen.

Men nÄ nÄr jeg kan oppskriften trenger jeg ikke den , sÄ da kan jeg hvertfall finne dette bedre neste gang.

Se positivt pÄ det ! Hehe !

NÄ mÄ jeg skrive ferdig oppskriften til i morgen nÄr vi skal pÄ storkjÞkken.

Jeg mangler bare potetmosen, sÄ er alt klart.

Skulle gjort det for lenge siden ,men nÄr formen ikke er helt i hundre sÄ blir det utsatt.

Og bake mÄtte jeg nÄ, det er ofte slik med meg fordi jeg kjÞper ikke brÞd lenger. Jeg mÞ bake meg brÞd , pÄ grunn av laktose og prÞve Ä minimere sukkeret jeg fÄr i meg.

SÄ da legger jeg heller ikke bort penger til brÞd, kansje jeg burde begynne med det just in case formen blir sÄ dÄrlig at jeg ikke klarer Ä bake liksom.

Det er bare vitamin mangel, jern og folsyre. Men det kan bli ganske sÄ heftig dÄrlig helse ut av det ogsÄ etter mine erfaringer og legens ord.

NÄ har jeg satt oppvaskemaskin pÄ, og skal gjÞre ferdig oppskriften og sende den inn til lÊreren min.

Vi har hatt powerpoint i engelsk i dag, harregud det var sÄ gÞy Ä bruke PowerPoint igjen.

Jeg er sikkert den eneste som har begynt pÄ den, vi har alle skrevet notater om hva vi skal bruke i denne powerpoint presentasjonen.

Men jeg vil bli ferdig sÄ jeg skal gjÞre den ferdig i hÞstferien, slik for at jeg og en annen i klassen skal undervise litt i PowerPoint presentasjon.

Forann hele klassen, og vise hvordan man kan sette inn forskjellige effekter og animasjoner.

Det blir spennende, jeg elsker jo alt som jeg mÄ bruke kreativitet pÄ !

Har ikke fÄtt tid til Ä male mer i  dag, men fÄr bruke hÞstferien pÄ Ä male litt mer.

Jeg trenger flere canvas, og lerret for jeg er snart helt tom. Jeg har ingen store igjen, bare bittesmÄ.

Jeg liker best 40x 50 -70 cm ca stĂžrrelser.

Men jeg har lyst Ä male gedigent bilde igjen ogsÄ !

Jeg vil Þnske deg og dine en veldig fin kveld videre, sÄ fÄr vi snakkes jeg mÄ virkelig fÄ begynt pÄ siste del av oppskriften nÄ. SÄ da gÄr jeg.

EtterpĂ„ er det sengetid for alle smĂ„đŸ˜…

Ha en super fin kveld videre og en kjempe god nattđŸ€ mvh Luckyluka đŸ’ŻđŸ‘â€ïž

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    UnngÄ personangrep og sjikane og prÞv Ä holde en hyggelig tone selv om du skulle vÊre uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver pÄ nett.

Siste innlegg