Feel weird,psykolog og YouTube video plan, spørsmål til deg

Jeg har følt meg så rar i det siste.

Beklager lite blogging men det har gått i ett sett med å hjelpe til her og der og i tilegg gå på skole og gjøre ting hjemme.

Jeg har fått på plass en del små boller til salat og skåler og slikt.

Så nå skal jeg prøve ha litt mer system når jeg skal lage YouTube videoer når det handler om mat.

Alt skal være klart og enkelt og ikke for lang videoer så det skal jo også være organisert og system for at det skal bli slik.

Huset til en hjelpende hånd Haugaland har kommet seg skikkelig, nå er det ikke mye igjen asså.

Til at de kan åpne opp, og begynne skikkelig med mat og kos og noe for ungdom.

Alle har bidratt så godt og mye med alt , de har vært så flinke alle sammen.

Jeg har måttet fokusere mer på skolen, så jeg har ikke kje blogget når jeg er på skolen.

Det var en dag jeg skrev ett innlegg om høstens mote og farger som tok en hel skoledag.

Og jeg har da vært så trøtt at jeg duppa av i timen, så jeg har måttet skille skole og blogg. Noe som er veldig kjipt fordi en jeg har da mistet plassen min på topplista fordi jeg kan da ikke blogge om morgenen og ettermiddagen.

Og i det siste har jeg vært helt skutt når jeg kommer hjem fra skolen. Noe er så rart med formen min for tiden.

Jeg kan plutselig begynne å fryse , svette og så fryse igjen og bli helt utslitt /trøtt.

Og i tilegg har armen min vært vond, den jeg opererte på i mars pga en rus sprekk jeg hadde z siste og første sprekken.

Det har dukket opp store kuler som jeg har drevet tidligere. Og mistet enda mer følelser i armen.

Og legen tar meg ikke videre ,hendviser meg ikke videre.

Vært hos psykolog i dag, adhd utredning.

Det viser seg etter en test at jeg kan ha en svak venstre hjerne del  som gjør at jeg sliter med forskjellig som har med geografi, verbalt ,språk ,og høyre hjerne del er sterk som har med kreativitet og div å gjøre.

Så jeg skal bli hendvist videre til nevropsykolog der jeg skal ta videre tester som ta på nesen min mener jeg står og ha elektroder på hodet og pusle pusle spill og slikt flere tester som var i wise testen jeg netopp har tatt.

Og dette tar to døgn, så det kommer til å bli både slitsomt og fasinerende. Det p få svar på noe man har slitt med i flere år er jo ganske fasinerende.

Jeg har hatt slag før, i venstre hjerne del, hvor symptomene har vært på høyre siden av kroppen så dette er ganske spennende.

For slagene var ikke noe mottak og oppfølging gjorde noe særlig med, bolig oppfølging.

Det ene slaget da kom sykebil, jeg satt meg fast i lås på paletter pga slaget , med de ENORME SMERTENE ,jeg har aldri følt noe likt før.   Det var så vondt i hele kroppen og jeg fikk meg ikke av toalettet.

Og når en kamerat sulle prøve hjelpe meg opp dro jeg til han å brølte for det gjorde så vondt.

Og ambulanse teamet kom så husker jeg de fikk meg opp på brettet, som skulle få meg inn i sykebilen, jeg følte plutselig ingen smerter det var deilig. Fredfylt og så ble alt svart. Jeg døde.

Og jeg husker ikke hvor lenge det var,men jeg voknet opp på sykehuset og de sa at det var nok drypp men uten videre utredning fikk jeg aldri konkret svar. Jeg hadde vært så lenge på det toalettet fastlåst.  Det var sånt at jeg ville jo kjappest mulig ut igjen for å ruse meg.  Helt sinnsykt at hver gang vi i miljøet havner på en lær døden opplevelse så er det rett ut igjen p gjøre det samme igjen. Ikke rart vi ikke blir tatt seriøst og på alvor når vi er slik at vi kommer inn annen hver dag for akuratt det samme og gir faen rett og slett.

Og dette var på grunn av amfetamin med gelatin i , myyye gelatin.

Som jeg og de andre hadde injisert , rett før hadde vi det i mikroen i to sekunder og måtte injisere det med en gang før det stivnet.

Så løp jeg fra en taxy sjåfør , så det gjorde at jeg fikk skikkelig blodsirkulasjon i gang , og når jeg da satt meg på do stoppa alt opp og jeg fikk slag.

Så i dag var det så rart at psykologen sa dette med venstre hjerne del , hun kunne se det ut i fra den testen som ble gjort.

Men det var jo bare grunnlaget til hendvisning videre der.

Og snart er jeg ferdig utredet for adhd ,og det vil ganske snart bli tatt en vurdering om jeg har adhd eller ikke. De rundt meg er jo ikke i tvil i det hele tatt, og i senere tid har jeg slutta med p tro at jeg har adhd jeg også fordi jeg løper jo hele dagen til jeg sprenger meg selv.

Jeg har ikke bremser , jeg klarer ikke ta meg to minutt forann en tv uten å reise meg og begynnep gjøre noe annet igjen med en gang. Eller å sovne.

Og det er alltid endten eller med meg , det er aldri noe midt imellom eller en fin balanse.

Endten er jeg holy, eller er jeg down, endten er jeg hyler eller sp er jeg skal sliten og trøtt.

Og når jeg har sprengt meg slik jeg gjorde i helgen med alt som har blitt gjort så blir jeg så rar i kansje en til to dager at det blir en helt annen energi, og sliten og trøtt og sovner for ingenting. Og i ilag, fysisk blir jeg også når jeg har sprengt meg helt.

I morgen skal vi i klassen ut p plukke blåbær til ungdomsbedriften vår , vi selger blåbær.

Og så skal vi på Westcon i Ølen på lunsj. De har invitert oss, og jeg bodde jo i Ølen en god stund når jeg hadde en type som bodde der.

Og jeg har budt ett hus om fra to brakker sammen med en kjekk eldre kar , og jobbet på bondegården hans der, laget silo.

Og jeg kjørte en Yamaha tzR . Som var BLODTRIMMA , for første gang ble jeg sendt rett ut på moden uten opplæring. Så det var jo spennende , det gikk jævlig fort i oppover bakkane holdt på å fyke av . Hehe.

Han som eide den var en Scottish old man , bastard as he said hehe. Scottish bastard. Men guuuud så hyggelig kar.

Nå har jeg sovet helt siden jeg kom hjem, vært helt utslitt og frøs sånt at jeg har guffa opp varmen i stuen mens hundene svetter og jeg fryser.

Så vi har bare sovet på sofaen i hele dag, jeg var jo ikke hjemme før 18:00 da, og så har jeg noen oppskrifter jeg må skrive ned til storkjøkkenet vi skal være på ,på onsdag. Der vi lager maten på skolen.

Først gjør vi forberedelser , skrivet oppskriftene, arbeidsplan og så har vi det i en plast lomme , for vi har ikke lov å ta med telefon, eller bøker på kjøkkenet.

Det er litt kjipt for hadde jeg kunnet filme sp hadde jeg kunnet lage YouTube videoene mine der fra.

Men så er det dette med taushetsplikt , og for det er en skole med mennesker som har forskjellig utfordringer og er ikke alle som vil at alle skal vite hvem de og at de går der. Så det blir aldri funnet eller tatt bilder av meg rundt andre.

Jeg har fått en hel del kake ustyr og diverse , jeg har undret på hva jeg skal lage i neste YouTube video.

Så har du noen ide til noe godt jeg skal lage YouTube video om som bruker ingredienser vi somregel har hjemme ? Gi beskjed under. I kommentarfeltet så skal jeg se hva jeg for gjort.

Neste video blir mer organisert , og lettere å forstå. For jeg skal sette av en hel dag til bare youtube video laging.

Hjelp meg ut her :

– hvor lang bør en YouTube video være før du mister interessen ?

– hvilket oppsett liker du best av

  1. A) bare video av bollen, og utstyret og hvordan ting gjøres med forklaringer.
  2. B) video av hele meg som forklarer steg for steg?
  3. C) oppskrifter på bloggen med fremgangsmåte og bilder ?

Alle alternativer inneholder ingredienser og fremgangsmåte selvfølgelig.

Gi meg en kommentar om hvilke du liker best , jeg strenger noe statistikk og oversikt for å kunne gjøre noe med det.

Jeg kan også lage både YouTube og blogg med oppskrifter som jeg har gjort tidligere ,med YouTube videoen i blogg innlegget mitt.

Hva kan jeg gjøre annerledes synes du ?

Hva kan jeg bli bedre på?

Setter virkelig stor pris på hjelp fra deg , da dette er spørsmål jeg virkelig lurer på og tar ganske seriøst.

So tusen takk for svar, og tusen takk for at du stakk innom bloggen min 🤍🤎 like i said , it means alot !

Så vil jeg ønske deg og dine kjære en super fin kveld videre , jeg skal prøve få til noe mat og dessert snart.

Har du smakt Irish coffee ?  Av Friele ? Jeg prøvde den for første gang i dag, først luktet  jeg på den og den og den luktet heftig bailys , vet ikke hvordan det skrives men satser på du skjønner hvilken alkoholisert drikke dette er hehe. !  Så jeg kokte den med 50% vanlig filter kaffe og denne Irish coffee 50% .

50/50 , av begge to og det ble så sinnsykt godt og smakfult med masse aroma. Anbefaler det virkelig. Det var godt asså.

Jeg hater alkohol så dette passet meg fint for jeg er glad i selveste bailys men alkohol smaken klarer jeg ikke. Så dette ble skikkelig odt uten % smaken i. Og det er jo 8 år siden jeg drakk skikkelig så det har liksom ikke helt ødelagt smaken for meg.

Kjente jeg sleit litt , mtp lukten som gjorde mg lit kvalm men når jeg tok de første slurkene så var det over veldig kjapt. Og ble smak av delikatesse i stedet for.

 

Stor klem fra LUCKYLUKA🤍🤎

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg