Destruktivt og forbidden LoveđŸ€

DESTRUKTIVT ,OG FORBIDDEN LOVE.

(Dette er noe jeg var att og frem om , om jeg i det hele tatt skulle vÄge Ä dele elle ikke. For det er ingen lette ord Ä dele her. ) Men for Ä fÄ ett godt bilde av hvor jeg har vÊrt ,hvem jeg er og hvorfor jeg skriver blogg sÄ deler jeg det.

Som dere vet sÄ har jeg jo vÊrt i rus helvette i over 14 Är tidligere, er nÄ rusfri og gÄr pÄ skole og har fin leilighet og alt gÄr bare supert.

Men der jeg bor , gÄr jeg jo sÄ mye tur og her en dag gikk jeg forbi ett hus hvor jeg bodde i sammen med en jeg var sammen med og forlovet med.

Og tankene mine gikk inn i stuen i dette huset , og sÄ alle de fine tingene og minnene og fÞlelsen pÄ hvordan vi hadde det traff meg ogsÄ selvfÞlgelig.

Og jeg tenkte at jeg savner han.

NĂ„r jeg da tok tankene mine ut til gangen hvor alt “fysiske ” skjedde tenkte jeg at her holdt jeg nĂ„ pĂ„ Ă„ bli lurt av mine egne fĂžlelser. Til Ă„ tro at alt var sĂ„ fint og bare se det fine med det hele.

Og da sa jeg :” nei skjerp deg nĂ„â€ .

Det som er tingen er at vi var sammen i sÄ mangen Är , og vi har noen utrolig fine minner,men det som ikke er bra er sÄ galt at det er sÄ usunt og vi kunne endt opp med Ä drepe hverandre. god knows, at vi var pÄ kanten flere ganger.

FÞlelsene , var ekte. Hadde de ikke vÊrt ekte hadde ingen av oss reagert sÄ  kraftig.

En dame i samme situasjon sa en gang som trþst ” : hvist han ikke reagerer ,hadde han ikke brydd seg heller.”

Og det er sant , men betyr ikke at det ikke er en veldig dÄrlig reaksjon, og veldig usun reaskjon.

NÄr vi blir fysiske og verbale pÄ alle stygge mÄter vi finner.sÄ er det ikke noe bra sted Ä vÊre pÄ.

Og jeg var jo egentlig ikke den som sÄ meg selv havne i rusen, jeg holdt pÄ med utdanningen min pÄ helse og sosial og hadde hest og gikk i stall   og spilte gitar osv.

Men jeg drakk mye , MYE !

Festa mye, og en kveld satt jeg faktisk pÄ bussen, og skulle pÄ en fest. Litt roligere fest.

Og jeg ser en sÄ nydelig mann rett forann meg, og jeg har jo som de fleste vet tvangstanker.

SÄ jeg nappa han i hÄret , og han sÄ bak. Og jeg bare falt pladask.

Det viste seg til at han skulle pÄ samme fest som meg faktisk. SÄ flaut hehe.

SÄ jo vi havnet pÄ samme sted, og vi festa og koset oss og jeg begynte Ä fÄ god kontakt med han.

Og dette stedet begynte Ă„ bli en type fast mĂžteplass.

Og en kveld satte jeg meg utenfor for Ă„ se hvor lang tid det gikk fĂžr han merket at jeg var borte.

Jeg satt der i en og en halv time fĂžr jeg gikk inn forbanna. !

For det var jo liksom for Ă„ se om han var intressert, det gikk veldig lang tid fĂžr vi ble mer enn bare venner.

For han fÞlte for Ä passe pÄ meg , og jeg gjorde alt jeg kunne for Ä prÞve Ä vise at  jeg faen ikke var noe barn, og var intressert i mer enn bare vennskap.

Men han var aldri av den typen som “la Ann” pĂ„ kvinnfolk helt uten videre.

Det tok meg lang tid fĂžr jeg fikk det som jeg ville flere Ă„r faktisk.

NĂ„r jeg flytta inn i egen leilighet begynte det rolig, men vi ble fĂžrst bestevenner.

Lite visste jeg egentlig om at han brukte  rusmidler.

Jeg hadde jo rĂžyka hasj fĂžr, og drukket alkohol.

Men jeg lÊrte sÄ mye om sÄ mye mer , og jeg fikk for meg at jeg ville slanke meg og da prÞvde jeg amfetamin for fÞrste gang i Stavanger med noen andre.

Og sÄ nÄr jeg kom tilbake ville jeg jo ha mer, og han var ganske sjokka for han visste ikke at jeg hadde prÞvd det.

Men jeg kan det Ä mase ! Og en dag begynte leddgikt smertene Ä bli sÄ forbaska kraftige , at jeg fikk mast meg til litt Subutex noe jeg nylig hadde lÊrt meg at han brukte.

Og det gikk slik av Ä pÄ hele tiden, og desto lenger inn i ruse jeg gikk ,sÄnt ble forholdet ogsÄ. Av Ä pÄ, opp Ä ned.

Og vi hadde 8 nydelige Ă„r , men etter det begynte ting Ă„ bli shitty.

Ofte gĂ„r tankene :” hvorfor behandler han meg slik vist han elsker meg ?”

“Hvorfor gjorde jeg det?  jeg hadde jo ikke lyst “.

Hvorfor sier han sÄ mye stygge ting nÄr han elsker meg ,? Og etterhvert ble jeg sÄ gal at jeg begynte akuratt likt selv.

Ting begynte Ä bli til at vi pirket pÄ hverandre helt til en av oss sprakk og eksploderte. For Ä fÄ en reaksjon rett og slett  , for det som skjer nÄr en er sÄ dypt inne i noe en ikke forstÄr og som sÄrer sÄ mye og man veldig gjerne vil fikse det.

Det er at man gir ikke noen av oss puste rom nok til Ä fÄ perspektiv sÄ vi   gÄr dypere p dypere inn og tilslutt er alt bare rot , vi skruer av for det er for vondt til Ä fÞle og Ä kjenne pÄ.

NÄr man da er skrudd av,  i forsvar vil jo ingen av oss fÞle kjÊrlighet fra hverandre for vi er skrudd av.

Og det ble mye utroskap , og det var jo sÄ vondt for begge to at vi lÄste oss selv helt fÞlelsesmessig.

Og for fire Är siden, gikk jeg ut dÞren og sa at jeg gjÞr dette fordi jeg elsker deg. Og at han ikke har gjort noe galt. Men vi kom til Ä drepe  hverandre, seriÞst.

Det har vĂŠrt nĂŠrt mangen ganger, og det er jo ikke det man Ăžnsker om man bryr seg om en selv og partneren.

Vi har vÊrt igjennom sÄ mye dritt , og alikevell har vi sÄ mye godt sammen ogsÄ.

Og noen ganger tenker jeg pÄ  det fine vi hadde sammen uten det dÄrlige.

Og det er farlig , for jeg er rusfri og alt gÄr sÄ bra nÄ , og jeg ville aldri utsatt meg selv for dette igjen eller familien min eller han.

SÄ jeg mÄ minne meg selv pÄ de dÄrlige tingene , og bruke de som ett redskap. Til min egen fordel.

Og jeg kaller dette forbidden Love, fordi  kjÊrligheten er ser,men den er ikke lov.

For meg er den forbudt , for jeg vet hvor jeg havner om jeg gir etter. Etter erfaring.

Selv om ting har vÊrt opp og ned , og vi ikke har vÊrt sammen pÄ fire Är. SÄ er den der enda , det er synd vi Þdla ekte kjÊrlighet pÄ denne mÄten , for den er sjelden. Og ikke ofret mer for Ä beholde den, som feks begge to hadde blitt rusfri fra begynnelsen av nÄr alt var fint. Og vi skulle det.

Jeg reiste inn pÄ senter mangen ganger, men ble bare ventende og en gang ventet jeg i to Är.

Jeg sluttet Ä vente , og begynte heller Ä leve selvstendig. Og det gÄr nÄ sÄ bra at jeg ville ikke oftest det for 4 million en gang.  Klar jeg kunne jo levd bedre med 4 million, men 4 million holder kjeft og gjÞr som jeg sier. Hehe. !

Det som er med slike forhold er at det beste er Ä vÊre glad i hverandre pÄ avstand.

For man er farlige for hverandre etter alle de dype kutt vi har pÄfÞrt hverandre.

Nr 1: SKJERM DEG SELV FOR ALL SKADE OG NEGATIVITET.

NR 2. Fokuser pÄ deg selv, og sett deg selv fÞrst.

Nr 3: er du selv til skade for noen, men bryr deg om de ,sÄ forlat de. Det er det beste en kan gjÞre i slike situasjoner.

Ja, det er veldig vanskelig. Men fysisk og verbal mishandling og terror er det verste en kan utsette seg selv for og andre.

Og alle er bedre foruten, og ikke minst nÄr det er kommet sÄ langt sÄ velg Ä overleve forann ikke Ä overleve.

PrĂžv Ă„ leve forann Ă„ nesten overleve. (Eller Ă„ nesten ikke overleve. )

Bry seg om seg selv er nÞkkelen til sÄ mye suksess i livet.

Og p sette seg selv fÞrst, for om en ikke kan ta vare pÄ seg selv kan en heller ikke ta vare pÄ andre. Eller Ä bry seg om seg selv, en kan heller ikke bry seg om andre fÞr en begynner Ä bry seg om seg selv.

Elsk deg selv, ta vare pÄ deg selv. Sett deg selv fÞrst.

Og sett grenser ,klare grenser for deg selv. Og for hva som er ok og ikke ok.

Ikke la ting gÄ sÄ langt at du ikke vet at du er verdt mer enn dette her. Og tilslutt mister deg selv, og alt du stÄr for. Det er ikke sikkert en kommer tilbake til seg selv, sÄ alvorlig er overbelastninger psykisk.

NÄr det kommer til rusen , sÄ har jeg ingen unnskyldninger for hvorfor jeg begynte Ä ruse meg. Annet enn at jeg var enkelt og greit nysgjerrig.

Man kan ikke skylde pÄ alle andre , for sine egne handlinger det er ikke lov.

Og man kan kun endre seg selv, ikke alle andre. Vi kan kun gjĂžre noe med oss selv.

Jeg har nÄ vÊrt rusfri siden desember i fjord + en sprekk jeg hadde for flere mÄneder siden som gjorde at jeg nesten mistet armen min og ble innlagt pÄ sykehuset og opererte i armen  noe jeg trodde skulle vÊre en liten operasjon men som ble en stor operasjon og kanten til blodforgiftning.

15 sting, hvor jeg fremdeles i dag har mye problemer med armen min.

Og sliter med Ä fÄ rett hjelp og bli tatt seriÞst for de mener det som er bare er arrvev , uten Ä ha virkelig undersÞkt det.

Og arrvev gjÞr ikke vondt Ä skader heller ikke motorikken i armen. Her en dag voknet jeg med en boble pÄ arret, med e ring rundt. Og det kommer nye kuler, og noen kuler pÄ stÞrrelsen til stor klinkekule av noen cyster inni under huden og store midt mellom muskler og blodÄrer. Som gjÞr mega vondt til tider.

Det var en sprekk, en gangs bruk og jeg fikk da i tilegg stafylokokker og noe andre bakterier.

12 kurer med forskjellige antibiotika og antibiotika intravenÞst lenge.  Og en operasjon, i tilegg til mer intravenÞst antibiotika.

Og fremdels er det ikke bra, og jeg har ikke lenger fÞlelser i armen under langs hele underarmen fra albuen og ned til hÄndleddet.

Og det var da jeg ogsÄ skjÞnner fÞr denne kulen kom at dette var ikke meg lenger.

I oktober i fjord , “voknet jeg ” ,til meg selv og fikk fĂžlelsen av noe gudommelig og en ny fĂždsel. FĂždt pĂ„ ny. Fordi jeg har fĂ„tt rundt med kun 10% av meg selv, sĂžk opp dissosiasjon lidelse. PĂ„ grunn av traumatiske hendelser som overbelastet meg psykisk. I flere Ă„r har jeg gĂ„tt med bare 10% av meg selv og prĂžvd Ă„ finne meg selv. PrĂžvd Ă„ bli rusfri (nĂ„r en trenger 100% av seg selv for Ă„ kunne jobbe med seg selv noe sĂ„ heftig).

SÄ dette er ingenting Ä spÞke med, sin mentale tilstand og hjernen er det viktigste man bÞr ta vare pÄ. For uten det sÄ kommer man ikke lenger.

NĂ„r jeg ble singel, sĂ„ skjedde det sĂ„ mye mer at jeg bare gav slipp pĂ„ meg selv. Jeg husker jeg sa treord ” jeg gir opp”, og i det sekundet kjente jeg plutselig ingen fĂžlelser, hadde ingen tanker. Kunne ikke 2+2 , sĂ„ derfor har jeg sagt at det er forbudt.

Alt som er en trigger for dette , er forbudt Ă„ vĂŠre i nĂŠrheten av.

Alt som er negativt , minner meg pÄ denne tiden her er ikke lov.

Jeg har det sÄ utrolig godt at jeg ofrer ingenting av det for noe.

Ett tips: trenger du hjelp, ikke vÊr redd for Ä be om hjelp. Det at jeg ba mamma om hjelp til p lÄse meg inn pÄ tvang har reddet livet mitt. Det fikk meg ut av hele situasjonen ,omgivelsene som var skyld i denne tilstanden min mÄtte jeg ut av fÞr jeg kunne i det hele tatt begynne Ä ta tak i noe som helst.

NÄ nÄr jeg begynte Ä blogge , var det i starten for terapien i det. Jeg har brukt miniblogg.no som ett hjelpe redskap for Ä ha mÄl og mening , og i tilegg for Ä fÄ ting ned skriftlig som hjelper pÄ Ä fÄ tankene ut av hodet og ned ett annet sted.

Og etter hvert syntes jeg dette var noe jeg var ment for Ä gjÞre, for jeg klarte ikke Ä slutte med bloggingen. Det bare gir sÄ mening for meg Ä skrive , Ä dele.

Erfaringer jeg har kan kanske hjelpe andre igjen, forhÄpentligvis. Og jeg synes vi alle skal vÊre flinkere Ä dele erfaringer  som kan hjelpe andre for i min situasjon sto jeg rÄdlÞs , og visste ikke noe om noenting av dette her.

Og jeg Þnsker at folk skal kunne se at det er sÄ mye mer i livet enn det her. Og livet etter rus livet mitt , det blir pÄ blogg.no  plattformen , livet mitt i rusen var liksom i miniblogg.no versjonen.  SÄ nÄ fokuserer jeg mest pÄ mitt liv etter rusen, det Ä komme meg tilbake i normaliteten, i normale omgivelser som er mye sunnere og bedre og mye kjekkere.

Og det Ă„ bli frisk er ikke gjort over natten som de aller fleste vet.

Det tar tid , og selv i dag kjenner jeg meg fremdeles sÄrbar pÄ grunn av alle triggerene som finnes rundt.

Og noen ganger blir jeg frustrer , som andre gjÞr ogsÄ. Ting vil gÄ opp Ä ned uanset hvor vi er i livet. Men man kan minimere skaden av de ned turene. Og Þke gleden i opp turene ved Ä fjerne oss fra alt som er skadelig for oss selv.

Uansett hvor i livet man er mÄ man kunne :

– kategorisere menneskene rundt oss, de som ikke vil oss godt mĂ„ vi fjerne oss med og sette i en bĂ„s.

Og de som vil oss godt mÄ vi ta til oss , og unne oss selv.

-skille mennesker fra godt Ă„ vondt. Og skjerme oss selv fra vondt. Generelt. Enklere blir det ikke egentlig.

Det hÞres vertfall enkelt ut, men det kan bli en utfordring om vi har noen fÞlelser der det er ondt. Som lÄser oss fast.

Men Ä alikevell skjerme seg selv fra det, og fjerne oss med det er noe som er sÄ kraftfullt.

Det stÄr respekt i det Ä ta seg selv ut av situasonr som ikke er bra, ta vare pÄ seg selv og Ä skjerme oss selv fra dÄrlige folk og ting. Som kan bli giftig til slutt.

Jeg sa en gang til meg selv :” hvorfor lar jeg mg selv sitte i denne skadelige situasjonen og bli behandlet slikt “?   Godt spĂžrsmĂ„l.

Det var ikke bare en av de , det var flere situasjoner jeg tvang meg selv til Ă„ vĂŠre i.

Og jeg forstÄr ikke hvorfor, og fikk aldri svar pÄ det. Det var ingenting for -bare imot meninger.

SÄ bestemte jeg meg selv for at jeg skal aldri mer selv  finne meg i situasjoner jeg ikke like meg i som er skadelige og giftige.

At jeg skulle unne meg selv bedre enn det.

NÄr du leser dette innlegget , ha i tankene at det alltid er to sider av en sak ofte tre ogsÄ. Etter min erfaring.

Jeg har min side, andre parter har sin side og syn pÄ ting. Men dette er min oppfattelse og meninger.

Og det Ä ta tak i livet sitt , det er ingen lett sak med bre 10% av seg selv. SÄ jeg mÄtte da fÞrst gjÞre dette nÄr jeg tilfeldig vis kom til meg selv og fÞlte meg skitten i noen andres dritt. Slik slutta jeg.

Og tok tak i livet mitt. For mine meninger kom tilbake med de andre prosentene , gode minner jeg ikke visste jeg hadde, og syn pÄ ting, og personligheten min, ogsÄ egenskaper og kunnskaper kom tilbake. Jeg visste bare md en gang hva jeg mÄtte gjÞre , og at jeg mÄtte gjÞre det nÄ md en gang. FÞr det var for sent.

I det sekundet la jeg meg selv syk hjemme , og gav faen i alt annet for Ä kun fokusere pÄ det.

Og i denne perioden alt jeg tenkte pÄ var jentungen min, familien min og hadde de som mÄl for denne avrusningen og meningen med det hele.

Og jeg tenker sÄ lenge etterpÄ at alt var sÄ tilfeldig , jeg kunne jo resikere Ä aldri fÄtt denne tjangse, aldri kommet til meg selv slik at jeg hadde klart Ä gjÞre noe med det.

Og det skremmer dritten ut av meg , seriĂžst.

Og jeg har tenkt lenge etterpÄ at hvor mangen flere av oss har vÊrt i denne tilstanden , eller er i den fremdeles uten Ä vite at en er syk? .

Jeg hadde ikke et eneste clue, jeg trodde bare det var rusen , og at jeg hadde bare simpelt nok glemt og fortrengt litt , at alt kom til Ä bli bra igjen av seg selv.  Dag for dag, og rus for rus. Men innerst inne har jeg alltid lurt pÄ hvorfor jeg ikke visste hvem jeg var, i mener andre som var ruset var nÞyaktig seg selv hele tiden. Jeg varierte jo , fra dag til dag og rus til rus. Mens andre var seg selv samme hvilken dag, og hvilken rus som ble inntatt. Noen ganger lÄste jeg meg selv inn for Ä ikke skade andre ,sÄre andre. Til jeg ikke lenger var ruset.

Men det var sÄ mye stÞrre enn det. !

Og det er noe jeg ikke har kunnet sett fĂžr jeg hadde meg selv, og de 90% resterende prosentene av meg selv. FĂžr jeg var blitt frisk.

Og det er noe ingen tenker pÄ, ingen bryr seg nÄr de ruser seg uansett. Helt til de trÄkker pÄ folk,og over folk for no reason uten Ä mene Ä gjÞre det gang pÄ gang. Og pÄ seg selv ogsÄ hele tiden.

FÞrst da begynner en Ä lure Ä pÄ hvorfor , uten Ä finne noe skikkelig svar pÄ det gÄr de videre  og gjÞr det igjen og igjen helt til det gÄr galt.

Psykologer har ikke nok fokus pÄ dette heller, i alle de Ärene jeg gikk til psykolog var det ingen som sa noe om dette.

Og plutselig nĂ„r jeg blir frisk og prater med psykologen min sier hun ” det var kjekt Ă„ snakke med deg igjen. ‘ ,Janne Britt.  Og alle begynte veldig tydelig Ă„ behandle meg som om jeg var fĂždt pĂ„ ny.

Jeg har bare gÄtt for Janne, og det som var sÄ rart med dette var at jeg fjernet jo Britt fra navnet mitt i et type forsvar for Ä beskytte den andre halvdelen av meg selv(mitt navn) . NÄr jeg kjente at jeg var pÄ veg til Ä gi slipp pÄ alt det vonde, og ruse det bort.

Helt uten Ä tenke over det. SÄ fjernet jeg navnet mitt, fÞr det skjedde alt. Og det jeg ikke viste var at jeg ogsÄ fjernet meg med allt mulig annet ufrivillig ogsÄ. NÄr jeg skulle ruse bort fÞlelser.

Vi kan ikke fÄ det ene uten det andre. JING-JANG.

Det er noe jeg har tenkt pÄ i ettertid.

Det rarest av det hele er jo at folk begynte helt pÄ eget initiativ Ä si hele navnet mitt , uten Ä tenke seg om uten, Ä i det hele tatt vite noe om denne diagnosen.  Det var jo ganske ekkelt for jeg skjÞnte ikke pÄ den tiden hva som skjedde , som jeg sa trodde jeg det var  noe gudommelig som hadde skjedd etter alle bÞnnene mine til Gud.

Jeg ba ofte om Ä fÄ tildelt de samme egenskapene,og redskaper jeg ble  tildelt nÄr jeg ble fÞdt. For at jeg hadde mistet det.

Derfor , fÞltes det hele sÄ gudommelig ut. For det var jo akuratt dette som skjedde.

Jeg ble tildelt de redskapene og ble fÞdt pÄ nytt.

Og nÄ , er det sÄ mye jeg ikke husker av det i rusen, mye er glemt. Men det er en ting som fremdeles er den samme, mine fÞlelser for en person som ble til fÞr jeg begynte Ä ruse meg.

De forble det samme, og er der fremdeles. Men jeg har bedre vet ,og mer inn imellom Þrene nÄ i dag til Ä gÄ etter noe som er forbudt kjÊrlighet. Og Ä gÄ rett i samme feiler jeg har gjort fÞr om igjen.

Og for Ä utsette meg selv for det styrte gang ,gjÞr jeg ikke om jeg sÄ hadde hatt en mnd igjen Ä leve.

MÄtte vÊrt lobotomert i sÄfall. Neida. Men det skjer ikke igjen, men jeg fÞlte sÄnt for Ä dele  dette her for dette er livsviktige erfaringer jeg har fÄtt tildelt , for Ä lÊre av. Og jeg tenkte at vist jeg kan bruke dette som redskap til Ä holde meg i trygge omgivelser, og satse pÄ ett godt liv og takle triggere med, sÄ kan kansje flere ogsÄ bruke dette.

Der er ikke sĂ„ lett Ă„ trykke pĂ„ publiser, kjenne jeg nĂ„. Men jeg mĂ„ bare fĂ„ det overstĂ„tt , det vil gi en bedre forstĂ„else av alt og hvorfor jeg blogger og hva som skjedde som gjore at jeg klarte Ă„ bli rusfri og redskapene er ganske viktige. Og sĂ„ langt har dette hjulpet meg, Ă„ ta noe sĂ„ vondt Ă„ bruke det til noe sĂ„ godt, som ett redskap. Det er en skam viktig ting Ă„ kunne gjĂžr. For det er det eneste godt man har ut av det dĂ„rligere traumatiske vi har vĂŠrt igjennom – Ă„ hjelpe andre og Ă„ bruke det for oss selv til redskaper som gjĂžr at vi kan endre det til det bedre.

Å skjĂžnne at vi har ett problem, og Ă„ fĂ„ lov til Ă„ se det  problemet tydelig ,er den stĂžrste gaven vi kunne fĂ„tt i slike situasjoner for det gjĂžr at vi faktisk kan gjĂžre noe med det der Ă„ da.  Endre det.

HĂ„per det her kan vĂŠre til hjelp for deg eller noen du kjenner. đŸ€ Og at det ikke var sĂ„ alt for galt skrevet , men jeg ville bare vĂŠre helt uten filter for Ă„ fĂ„ beskrevet dette pĂ„ rette og sanne mĂ„ten og ville gĂ„ dypere for Ă„ gi den forstĂ„elsen og fĂžlelsene som henger i det til dere.

Og jeg har ofte tenkt pÄ at nÄr man forteller slike ting er det alt folk ser om oss, men jeg vil ikke tro det om folk. Jeg vil tro at mennesker er bedre enn som sÄ ,og at alle kan se dypere enn dette.

Alle vet jo at hvert ett menneske,og en selv  har alle sin bagasje,og da nĂ„r en kan se det blir det mye lettere Ă„ la vĂŠre Ă„ dĂžmme. For jeg selv, vet ogsĂ„ at det er folk her som har hatt det sĂ„ mye verre og mĂ„ttet oppleve sĂ„ mye mer vondere Ă„ mer ekstreme ting enn meg. Desto mer vi deler slikt , desto mer skjĂžnner folk at de ikke er alene. For vi er mangenđŸ€ survivors,warriorsđŸ€ og det gir jeg min respekt til, de som deler, tĂžrre Ă„ dele  noe personlig som kan hjelpe andre.Jeg har sett mye av slikt for tiden. Og det gjĂžr det litt lettere for meg ogsĂ„ Ă„ del. đŸ€

Vil Ăžnske deg en super fin dagđŸ€ husk : du fortjener alt det beste đŸ€ aldri gi slipp pĂ„ deg selv.

Jeg er her ogsÄ for den som skulle trenge det , spÞr i veg. Trenger du Ä prate sÄ gi meg en lyd sÄ kan vi kontaktes Ä prates litt.

Tusen takk for at du fĂžlger meg pĂ„ min reise, leser bloggen min abonnerer pĂ„ YouTube kanalen min. đŸ€ Hjelper meg ogsĂ„ da Ă„ oppnĂ„ en drĂžm jeg har om Ă„ nĂ„ lenger.

Og det betyr sĂ„ utrolig mye for meg đŸ€ spĂžr om hjelp, og rekk ut en hĂ„nd til andre som trenger hjelp det er sĂ„ viktig for at alle skal ha det bra đŸ€

Stor klem fra LUCKYLUKA.

 

 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    UnngÄ personangrep og sjikane og prÞv Ä holde en hyggelig tone selv om du skulle vÊre uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver pÄ nett.

Siste innlegg